Monday, October 3, 2011

Jak tutaj mnie dawno nie bylo ! znowu was zaniedbalam, przepraszam bardzo ale bylam caly czas zalatana albo na tyle zmeczona zeby tylko polozyc sie spac :))
Zaczne od tego ze zmienilam rodzine. Są naprawde niesamowici ! heheeh dodajac jeszcze cos do poprzedniej notki : taak, moj brat mieszka ze mna ;p
Rodzice sa super, mam w sumie nawet wieksza swobode, moge wychodzic z przyjaciolmi tak naprawde kiedy chce. Oczywiscie najwiekszym problem wymienca jest TRANSPORT. nie mamy pozwolenia na zamawianie taxówek a tym bardziej lapania ich w miescie, poniewaz zdarzały sie juz rozne przypadki...

Jutro jade na szkolną wycieczke do BUCARAMANGI. wiec znowu mnie nie bedzie kolejny tydzien.
W przyszły weekend do Cucuty przyjezdzają wszyscy wymieńcy, poniewaz mamy  tygodniowe WAKACJE. smiesznie brzmi slowo wakacje bo w sumie ja je mam je cały rok.:))

moja szola jest naprawde super. nauczyciele o mnie "dbają" i nie traktują mnie jak w innych szkołach. Normalnie jest mi wszystko tlumaczone jak nie zrozumialam, czy nawet mam darmowe lekcje hiszpanskiego w ramach jakiś tam godzin szkolnych z moim nauczycielem angielskiego. Wiekszosc znajomych mam niestety w ostatniej, jedenastej klasie wiec po wakacjach musze znalezc w szkole inne towarzystwo. na szczescie mam jeszcze troche czasu. wakacje zacznaja mi sie 4.11 a koncza jakos 28.01 wiec troooche duzo czasu bede miala. aczkolwiek w miedzy czasie organizowane sa wycieczki. w listopadzie jedziemy do amazonki, pozniej na wybrzeze. w maju do "krainy kawy", pozniej mamy konferencje na jakiejs karaibskiej wyspie.
Za tydzien beda juz 2 miesiace w kolumbii ! ten czas leci jak NIGDY! nigdy tak wspaniale sie nie bawilam.
krotko dzisiaj ale musze naprawde leciec sie pakowac na jutro.
do pozniej !
besssoos !!!

No comments:

Post a Comment