Saturday, September 3, 2011

Hola Bogota !

jestem tutaj dopiero pierwszy dzien a juz chce zostac na zawsze. Bogota to polaczenie EU y USA y Ameryki Płd., takie mam przynajmniej wrazenie. budynki i ulice, sklepy, centrum a nawet wtyczki wszystko wyglada jak w USA, jesli chodzi o EU to jedzenie :))))) w koncu poczulam troche "cywilizacji" bo w moim miescie CUCUTA, co prawda jest mega super, czuje sie jak powinnam sie czuc-AMERYKA POLUDNIOWA. chocby dzieki pogodzie, ktora bardzo rzadko kiedy schodzi ponizej 30 stp ;p
tutaj w bogocie jak przylecialam bylo 15 stopni !! wszyscy w czapkach, szalikach, kozakach, a ja taka w marynarce i balerinkach! na szczescie mam swoj szaliczek i pande wiec nie bede sie zbytnio wyrozniac !- haha i tak to robie dzieki blond wlosach i mega jasnej karnacji oraz zielonych oczach ;p
Mieszkam u moich host rodzicow corki w mieszkaniu. jest przemila !! taka jak moja mama zreszta :-) wiec wiem jak sterowac ;p jutro zaczynamy zwiedzanie miasta, jedziemy na jakas gore gdzie jest jakis piekny kosciolek, haha 3stopnie celcjusza a wieczorem moze pojde na koncert ! w niedziela zostalam zaproszona na musical Jacksona do teatru a wczesniej pewnie jakis shopping part1.

*
po lewej stronie bloga, mozecie rowniez przeczytac blogi moich znajomych, ktorzy tez przezywaja swoja przygode zycia w USA, Brazylii, Australii itp.

na dzisiaj koniec, wstawie pare zdjec pokoiku, i mojego ulubionego miejsca na ulicy- wozka ze swiezymi owocami, ktore w ciagu 10sek zamieniaja sie w przepyszny swiezy soczek <3
widok z mojego pokoju

najwygodniejsze lozko na swiecie


owoce <3 <3

basen w moim domu(cucuta)

czekajcie na dalsze notki, ktore beda pojawiac sie co  trzy cztery dni abym miala wam co do opowiedzenia

besos, Natalia

3 comments:

  1. oj super ;)
    czekamy na notki :))

    ReplyDelete
  2. ile kosztowała twoich rodziców taka wymiana roczna z rotary ?? :)

    ReplyDelete
  3. czy u Ciebie w domu jest jakis wymieniec , albo bd ? Umiesz mówić po Hiszpańsku ?

    ReplyDelete