Wednesday, September 14, 2011

dodaje wam pare nowych zdjęc :)
Jak na razie jestem jeszcze w Bogocie, wracam za tydzien we wtorek i niestety o stety musze zmienic rodzine, ponieważ moja obecna musi zostac w Bogocie na 4miesiace, a ja musze i nawet chce wracac do Cucuty do szkoly, znajomych. Tak więc przeprowadzam się za tydzien. Nową rodzinę poznałam na ostatnim spotkaniu Rotary. To miała byc moja rodzina od lutego, no ale wyszlo jak wyszło i bardzo się z tego ciesze bo sa PRZECUDOWNI.
Tydzien temu bylam na musicalu o Michealu Jacksonie, meeeeega! a w ten weekend ide na niemiecki balet z Leipzig. Także nie ma tutaj miejsca na nude, a jak zostaje w domu to śpie, bo jestem tak wykończona.
Na dziisaj to wszystko, besos !


















1 comment:

  1. hej! mam pytanie, gdzie kupilas ta sliczna czapke-pande? bylabym wdzieczna gdybys powiedziala, pozdrawiam!

    ReplyDelete