Saturday, August 20, 2011




Przepraszam, że długo nie pisalam ale byłam cały tydzien zajęta !! Dzisiaj miałam INTERSCHOOL. Wszystkie starsze klasy przedstawiały poszczególne państwa. Była Anglia, Nowa Zelandia,USA, Indie, Japonia, Kanada. Było wspaniale !!!!! Uwielbiam moją szkolę, moich znajomych ! Najblizsza wspólna integracja będzie na PROM-ie 11 klasy, na który zostalam zaproszona juz kilkakrotnie, więc wybiorę "najwyższe zaproszenie"
oh god, why Colombians are so hot ?
whatever;p

Tydzien minal bardzo szybko! Nie mogę uwierzyć, że jestem tu juz 2 tygodnie!!! duzo robilam podczas tego tygodnia,za duzo aby wszystko opisać. Dzisiaj jest piątek- jak kazdy inny, spotkania Interactu a pozniej salir con mis amigos ! jutro mam zajecia w bibiotece, lunch, basen i impreza pozegnalna jednej Kolumbijki,ktora wyjezdza do Francji na wymianę ( moja druga rodzina, u ktorej bede mieszkac za 3 miesiaca) w niedziele poodsypiam sobie pewnie caly tydzien, bo kladac sie spac o północy i wstając o 5.20 jestem mega zmęczona, a pózniej pewnie z Mardi fondue ;p
Jesli chodzi o moj hiszpanski to jest znacznie lepiej.codziennie uczę sie nowych czasowników, słówka-same wpadaja do głowy podczas rozmowy ( na szczęście, badz nie - mało, BARDZO MAŁO Kolumbijczyków mowi po angielsku, dzięki czemu moge sie więcej nauczyć)
Pogoda-max gorąco. codziennie 39-42 stopnie, czasem się "ochładza" do 32 a w nocy, na przyklad dzisiaj bylo 27 -całkiem chłodnawo, chyba, że ja już przyzwyczaiłam się do upałów i 27stopni to dla mnie zimno ;p
Kolumbijczycy uwielbiaja imprezy ! wygladaja tu one totalnie inaczej ! nie ma dzieci  leżących  przed klubem, czy innego zachowania, ktore ma miejsce w Polsce. Wszyscy wychodzą na ulice, wychodza razem wszedzie, albo po prostu rozmawiaja, tancza, nikt nie siedzi. Kolumbia to przepiekny kraj. Naprawde po skonczeniu liceum chcialabym tu wrocić na studia. Jeżeli macie jakieś pytania to śmialo zadawajcie je w mailu, bądz poprzez komentarze.
Abrazos y besos

Najszczesliwsza extranjera na świecie !

11 comments:

  1. Natalko, Twoje opowieści powodują coraz większe nasze zainteresowanie tym krajem. Ostatnio sprawdzalem koszt wycieczki do Ciebie, kto wie może namówimy Dziadków i w przyszłym roku przylecimy....jeszcze pogadamy o tym ;)

    ReplyDelete
  2. o łał szczęściara z ciebie ;***

    z jakiego biura wyjechałaś ?
    jaki masz kontakt z rodzinką , gadacie,oglądacie czasem filmy albo coś ??
    czy wszystko rozumiesz w szkole ?:)

    ReplyDelete
  3. SERDECZNIE ZAPRASZAM! nie ma tutaj ZADNEGO problemu z odwiedzinami!jak przyjedziecie nie bede musiala wtedy chodzic do szkoly i bede mogla z wami jezdzic.najblizsza moja wycieczka rotary to bedzie na jakas wyspe kolumbijska,ktora jest polozona na morzu karaibskim, mysle ze po tej wycieczce bedziemy, ktora bedzie na poczatku pazdziernika bedziemy mogli juz rozmawiac o ew.odwiedzinach bo bede znala juz bardziej hiszpanski i bede znala ceny innych wycieczek itp.

    jeli chodzi o rodzine to mam z nimi BARDZO DOBRY kontakt.rozumiem DUZO wiecej niz np tydzien temu. Tata mnie wszedzie wozi, mama zawsze rozmawia( mama mowi wyrazniej niz tata i moge z nia pogadac;p) jednakze sa oni dla mnie bardziej niz dziadkowie niz rodzice bo oboje maja po 70lat.hehehe ale czy to zle?? dziadkowie sa od rozpieszczania, a rodzice od wychowywania :PP
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. strasznie podoba mi się to zdjęcie gdzie tańczysz.


    I jestem pozytywnie zaskoczona tą Kolumbią jak do tej pory :) czekam na więcej wpisów:)

    ReplyDelete
  5. ile masz wzrostu? ;)

    ReplyDelete
  6. dziekuje bardzo !:))

    co do wzrostu.. hehe jedno z podstawowych pytan tutaj, ale odpowiedz brzmi 174cm, dlaczego pytasz?

    ReplyDelete
  7. tylko się tam nie zakochaj(wiem, że to będzie TRUDNE z takimi chłopakami) bo jak za rok wyjedziesz to Ci serce pęknie! ff

    ReplyDelete
  8. hej, dlaczego Twój mundurek ma taką długą 'sukienkę' a mundurki dziewczyn stojących w rogu na zdjęciu na którym tańczysz są dużo krótsze? :)

    ReplyDelete
  9. poniewaz moje zdjecie w mundurku bylo robione pierwszego dnia w szkole, teraz jest o WIELE krotszy :)

    ReplyDelete
  10. jak to się stało że Ty tam wyjechałaś? że akurat do Kolumbii a nie gdzieś indziej w mniej egzotyczne i obce miejsce?

    ReplyDelete
  11. na początku chciałam jechac do USA, Na moje szczescie, wyjazd nie wyszedł i mialam do wyboru inne kraje, miedzy innymi Kolumbie. po głębszej analizie wszystkich panstw zastanawialam sie miedzy wenezuela a kolumbia. Po obejrzeniu filmiku na YT COLOMBIA IS PASSION zakochalam sie i wiedzialam ze musze tam wyjechac!!!

    ReplyDelete